Photo by Skitterphoto on Pexels.com
UPDATE HELPDESK YALLA FOUNDATION
Hartverwarmend zijn alle reacties die binnen zijn gekomen via onze Yalla Helpdesk (helpdesk@yallafoundation.nl)! Grote dank hiervoor.
We hebben al ruim 600 e-mails met hulpaanbod ontvangen, vandaar dat we nog niet iedereen een persoonlijk antwoord hebben kunnen geven.
De helpdesk inventariseert de aangeboden donaties en initiatieven om een beeld te schetsen van wat er allemaal binnenkomt. Gebaseerd op alle e-mails die we tot nu toe hebben ontvangen, werken wij aan een lijst waarin al het aanbod wordt gecategoriseerd.
Nadat alle 700 (tot 1000) mensen zijn aangekomen in Heumensoord, zal de Yalla Foundation (met behulp van vertalers) communiceren via ons Facebook platform en zorgen dat wij in contact komen met de mensen die hulp nodig hebben.
Ook bedankt ook voor alle enthousiaste reacties van de mensen die vragen waar zij spullen naartoe kunnen brengen. Op dit moment willen we vragen om nog even te wachten tot wij specifieke verzoeken krijgen vanuit COA, Heumensoord of mensen zelf. Dit om te zorgen dat het aanbod aansluit bij de hulpvraag van dit moment.
Op ons platform worden ook af en toe specifieke verzoeken gedaan waarop gereageerd kan worden.
We keep you posted
Younes, Maartje, Ellen & Miranda
Helpdesk Yalla Foundation
Beste allemaal, Net als iedereen, horen we de berichten over de oorlog in Oekraïne. En…
FIETS – FIETS – FIETS De Yalla Foundation Helpdesk heeft de afgelopen weken flink ge-inventariseerd,…
Helpdesk updatesTen eerste willen wij iedereen bedanken die onze helpdesk gemaild heeft. Alle reacties zijn…
Beste Nijmegenaren en anderen, Bijna 6 jaar geleden heeft Heumensoord 3000 asielzoekers opgevangen. Het was…
Het eerste project van Yalla Foundation, Project Opus, is in volle gang. In het schrijfproject…
Hallo allemaal! De verkiezingen komen eraan. Voor veel Syriërs in Nederland betekent dit dat ze…