Heumensoord Help-desk updates 28-08-2021

Helpdesk updates
Ten eerste willen wij iedereen bedanken die onze helpdesk gemaild heeft. Alle reacties zijn erg indrukwekkend.
Graag willen wij het doel en de hoofdtaken van de helpdesk benadrukken.
De helpdesk inventariseert de aangeboden donaties en initiatieven om een beeld te schetsen van wat er allemaal binnenkomt.
Wat is de volgende stap?
Gebaseerd op alle e-mails die we tot nu toe hebben ontvangen (meer dan 220 emails) , werken wij aan een lijst waarin al het aanbod wordt gecategoriseerd. Zo wordt overzichtelijk wat we hebben en waar.
Nadat de 700 mensen zijn aangekomen, zal de Yalla Foundation (met behulp van vertalers) communiceren via het platform en zorgen dat wij in contact komen met de mensen die hulp nodig hebben.
Zodra de mensen in contact komen via het platform, zullen wij alle donaties en initiatieven die zijn binnengekomen aanbieden.

Bedankt voor alle enthousiaste reacties van de mensen die vragen waar zij spullen naartoe kunnen brengen. Op dit moment willen we vragen om nog even te wachten tot wij specifieke verzoeken krijgen.
Vanwege het coronavirus zullen de mensen eerst twee weken in quarantaine gaan, daarom weten wij niet direct wat de situatie is. Wij zullen jullie op de hoogte houden via ons platform